[OSM-talk-nl] Relatiebemiddeling gezocht :)

Jo winfixit at gmail.com
Wed Dec 28 22:50:19 UTC 2011

Ik ben hier dus mee bezig. In eerste instantie heb ik het een en ander
aangepast aan de wegen zelf, m.b.v. Bing en de hints van Floris. Nu ben ik
de relaties aan het aanpassen, ik ben daar ook een screencast van aan het
maken, zodat iedereen kan meegenieten...

Het Ijsei is daarmee wel grondig verbouwd, dus achteraf moet het wellicht
nog wat nagekeken worden, maar nu dus even afblijven nog.

Groeten,

Jo

Op 27 december 2011 14:36 schreef Floris Looijesteijn <osm at floris.nu> het
volgende: