[OSM-talk-nl] Nederlandse mapnik renderer stuk?

Martien Scheepens martien at fmf.nl
Sun Feb 6 14:26:06 UTC 2011

Hallo iedereen,

Het viel me op dat mijn wijzigingen sinds vrijdag niet meer op de
Nederlandse server zichtbaar worden (Geld voor Speed- en LiveLayer), op de
internationale kaart was de wijziging met TAH en mapnik binnen het uur
zichtbaar. Staat de renderer uit?
Bijgesloten is een voorbeeld van een edit (van vrijdag) die nog niet
verwerkt is: [url=
http://tile.openstreetmap.nl/?zoom=17&lat=53.01036&lon=6.75056&layers=00000B0FFFF]VerkeerspleinGieten
in Drenthe[/url]. Ik heb ook de laatste wijzigingen van DTeelde en
noordfiets bekeken en ook hun wijzigingen zijn alleen maar in de
internationale versie zichtbaar. Ook heb ik met de "Duitser" de plekken
bekeken (rendert on-demand, omdat niemand met de Duitse kaart NL bekijkt) en
dan zijn de wijzigingen ook zichtbaar.
Tot dusver mijn verhaal. Zijn er technische problemen?

Groeten,

Martien

__

Dit bericht is op de mailinglijst en op het forum geplaatst.