[OSM-talk-nl] Science Park Amsterdam: is dit een import?

Martijn van Exel martijn at geodan.nl
Tue Feb 22 14:20:00 UTC 2011

Leuk!

Voor het georefereren van een PDF kun je online tools gebruiken zoals
die van Metacarta http://labs.metacarta.com/rectifier/ of die van
Geothings http://labs.metacarta.com/rectifier/ (lijkt down / traag)

Ik zou bij twijfel altijd een aparte account aanmaken onder het motto
'waarom niet?'. Een wikipagina staat ook nooit slecht.

We kunnen nog wel een avondje collaboratief tracen / importeren?

Martijn

Martijn van Exel
Senior Researcher
-------------------------------------