[OSM-talk-nl] Science Park Amsterdam: is dit een import?

Peter peter at haas-en-berg.nl
Tue Feb 22 15:36:24 UTC 2011

Attribution kan je doen met source=Science Park Amsterdam op de
changesets (niet op elke node/way, dat wordt een zooitje).
Ik heb nog nooit een website= of wikipedia= tag gezien op een
changeset, maar dat kan ook in de comment= tag (het commentaar veld in
de editors).

Groeten,
Peter

Op 22 februari 2011 15:20 heeft Martijn van Exel <martijn at geodan.nl>