[OSM-talk-nl] XML voor mijn GPS Ontvanger

Robert Elsenaar robert at elsenaar.info
Sat Jan 1 17:41:19 UTC 2011

@Lambertus: Dat is een mooie aanwinst in mijn GPS tools. Het zorgde erchter
niet voor het antwoord op mijn zoektocht. Ik zal het anders formuleren.

@Allen:
Op verschillende pagina's in OSM worden opgeslagen relaties gedocumenteerd,
voorbeeld:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Nederland_Wandelroutes
Bij ieder relatie nummer staat de letter "x" waarmee je een XML bestand van
de relatie kunt downloaden. Deze XML geeft echter niet voldoende informatie
(lat/lon) om deze te gebruiken  als input voor de GPS.
De bedoeling /wens is dat je via deze pagina de route direct kunt downloaden
en hergebruiken in je GPS om deze daarna deze wandeling te kunnen nalopen.

Weet iemand hoe dit kan?
Ik denk dat we hiermee een dan een praktische toepassing hebben voor
wandelaar, maar ook fietsers.

groet
Robert