[OSM-talk-nl] ondergrondse parkeergarages

Peter peter at haas-en-berg.nl
Wed Jan 5 18:13:11 UTC 2011

Dat is inderdaad lastig, zeker als er boven de garage ook nog eens
winkels/huizen/paden/wegen te vinden zijn. En al helemaal als daar
were boven ook nog... achja.
Jouw tags kloppen op zich wel, maar het is bijna onmogelijk om zoiets
goed te renderen.
In Almere hebben we ook zoiets (3 lagen), De Citadel, en ook deze
wordt slecht gerenderd. Maar Google en Bing doen het slechter.
Het is een bekend probleem dat het erg lastig is om een 3d-omgeving op
een kaart te zetten, maar het moet wel kunnen.
Je wilt tenslotte kunnen navigeren tussen ondergronde winkels,
bovengronde winkels, huizen, garages en voetpaden, anders is je kaart
incompleet...

Peter

Op 5 januari 2011 18:27 heeft Jeroen Muris <jeroen at tweejee.net> het
volgende geschreven: