[OSM-talk-nl] Shapes en paden

Martien Scheepens martien at fmf.nl
Mon Jan 17 15:57:21 UTC 2011

Ik vraag me eigenlijk af hoe de mensen van 3Dshapes het gelukt is om deze
informatie op te slaan. Ik kan in jouw geval het pad met de foto's van
Microsoft wel zien, maar bijvoorbeeld het Sterrebos in Groningen (
http://tile.openstreetmap.nl/?zoom=17&lat=53.20443&lon=6.57768&layers=B000000FFFF)
is gewoon groen van boven.
Ook hier is de vraag hoe wenselijk het is om er een vlak van te maken met de
correcte paden of het behouden van de 'paden' volgens 3Dshapes.

Groeten,

Martien