[OSM-talk-nl] BAG

Martijn van Exel m at rtijn.org
Wed Jun 1 14:11:54 UTC 2011

2011/6/1  <dbussche at goudappel.nl>:
[...]
> Dit is trouwens een goede oefening voor het NWB straks als die vrij wordt
> gegeven (ik geef het niet op!). Ook daar willen wij niet zomaar alle goede
> osm-wegen met slechte NWB-wegen overschrijven, maar er zijn echt wel ook
> nieuwbouwwijken die in OSM ontbreken en in het NWB wel inzitten.
>
> Wie organiseert een chat of skype conferentie hierover, eventueel als
> voorbereiding voor een fysieke ontmoeting?
>
> Groeten,
>
>   Dirk

Ik denk dat we genoeg stof hebben voor een mooie discussie. Floris
heeft het voortouw.
Het lijkt me niet verkeerd als iemand daar dan ter introductie de BAG
een beetje kan uitleggen, met ook aandacht voor de kwaliteits-issues
die her en der al opduiken (een gebouw ter grootte van de hele
woonplaats in Deventer, rare driehoeken in Rotterdam, drie Sneeks, dat
zijn de dingen die ik zo hoor als ik mijn oren te luisteren leg hier).

Martijn
--
Martijn van Exel
http://about.me/mvexel