[OSM-talk-nl] bag vs shape import

dbussche at goudappel.nl dbussche at goudappel.nl
Wed Jun 1 20:04:03 UTC 2011

> Nu viel mijn oog op het sportfondsenbad:
> <http://www.openstreetmap.org/?lat=51.83824&lon=5.82854&zoom=17&layers=M
>

> Ik heb geen idee van de status. Misschien heeft iemand aldaar kennis.

Hoi Peter,

Het "noordelijke" sportfondsenbad heb ik 2 jaar geleden, dus nog voor de
3D shapes op basis van een gps-meting langs de voorgevel ingetekend.
Ben best trots hoe goed het overeenkomt met de BAG ;-)
Ik zal de attributen overnemen (BAG weet niet eens dat het een zwembad is)
en mijn oud gebouwtje dan verwijderen.

Groeten,

   Dirk

Dirk Bussche
Senior Adviseur Geografische Toepassingen

T +31 (0)570 666 830  ▪  E dbussche at goudappel.nl
(aanwezig op kantoor: maandag, dinsdag en woensdag)

Goudappel Coffeng  ▪  Snipperlingsdijk 4  ▪  7417 BJ Deventer  ▪
Postbus 161  ▪  7400 AD Deventer  ▪  The Netherlands  ▪
www.goudappel.nl
Goudappel Coffeng BV is gevestigd in Deventer, Den Haag, Eindhoven,
Leeuwarden en Amsterdam

Disclaimer

De informatie opgenomen in dit bericht kan vertrouwelijk zijn en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Indien u dit bericht onterecht ontvangt, wordt u verzocht de inhoud niet te gebruiken en de afzender direct te informeren door het bericht te retourneren. De afzender sluit iedere aansprakelijkheid uit die voortvloeit uit elektronische verzending.