[OSM-talk-nl] Vanmiddag Mappen! in Amsterdam/relatie 1014751

Frankl2009 frankl2009 at xs4all.nl
Sun Mar 27 13:04:02 UTC 2011

Succes vanmiddag in Amsterdam!

> Martijn schreef:
> Ik ben rond het ODE in Amsterdam wat aan het editen geweest vanwege de nieuwe situatie. Zojuist changeset
> http://www.openstreetmap.org/browse/changeset/7494542. Ik heb ook getracht de relatie
> http://www.openstreetmap.org/browse/relation/1014751 wat bij te punten aldaar, maar volgens mij klopt-ie niet helemaal.
> Kan iemand met meer relatie-ervaring hier eens naar kijken?
> Bedankt,
> Martijn

Ik heb afgelopen week de route van de fietsknooppunten 05-56 nagelopen (had langs de route een vergadering) en de forward/backward rollen gecorrigeerd.

Bij Centraal Station moet het opnieuw nagelopen worden (wegens constructie is het nu onduidelijk: borden LF2 liggen op de grond). Voorlopig heb ik de (gesplitste) rcn-routering daar voorzien van _forward_ rollen.
LF2 en LF7 maken hier -nog?-geen gebruik van deze gesplitste routes, terwijl rcn 05-56 dient de signalering van LF2 te volgen. Het zal dus alsnog bekeken moeten worden (ik had geen tijd meer).

Er waren drie rcn_ref:56; de juiste is op de hoek van Weesperzijde/Van der Kunstraat, Amstel kant; vlakbij is de infobord met kaart (nu ook ingezet als POI).

Vanwege de verkeerd geplaatst rcn_ref bij de hoek van Weesperzijde met Schollenbrugstraat moesten de andere rcn naar knooppunt 56 aangepast worden  (d.w.z. rcn 54-56; 50-56; 56-64).

Je ziet het, ook zonder bezoek vandaag, gebeurt er wat met de kaart in Amsterdam. ;)

(P.S. Robert: je ziet, uw vraagt ....) ;D

groet,
Frank