[OSM-talk-nl] Vanmiddag Mappen! in Amsterdam/relatie 1014751

Martijn van Exel martijn at geodan.nl
Sun Mar 27 20:03:14 UTC 2011

On 3/27/11 3:04 PM, Frankl2009 wrote:
> Succes vanmiddag in Amsterdam!

Het was heerlijk! Ik ben nog bezig met het verwerken van de data. Floris
en ik (ja, het was een grote party...) hebben samen alle winkels en
bedrijven in de Haarlemmerstraat en -dijk gedaan. Daarna ben ik nog de
Spaarndammer- de Zeehelden- en de Staatsliedenbuurt in geweest en heb ik
nog wat nieuwe wegen in de Houthavens bezocht. Best aardig voor een paar
uurtjes. De enige wanklank waren een paar holle bitterballen.

Oh en terwijl ik op Floris zat te wachten heb ik nog een flinke hand
gelegd aan de iPhone-app waarmee iedereen straks CCTV-camera's aan OSM
kan toevoegen in de Maand van de Camera.

Martijn

--
Martijn van Exel
Senior Researcher