[OSM-talk-nl] Betr: Re: Uiterlijk van de kaart

dbussche at goudappel.nl dbussche at goudappel.nl
Fri May 13 14:13:59 UTC 2011

 Ik zie nu pas dat er inderdaad hoogtelijnen op de kaart staan.
Weet iemand wat de oorspronkelijke bron is van de hoogtedata en of die in de osm-planetfile is ingelezen of bij het renderen extern opgehaald wordt?
Wij gebruiken namelijk voor de fietsrouteplanner AHN-hoogtedata voor de zuidelijke provincies maar hebben bij het landelijk gaan hoogtedata onder een vrije licentie nodig. Op dit moment niets beters gevonden dan SRTM, maar wat ik op openstreetmap.org qua hoogtelijnen zie is veel beter.

Groeten,
Dirk Bussche