[OSM-talk-nl] Betr: Re: Uiterlijk van de kaart

Martijn van Exel m at rtijn.org
Fri May 13 14:33:11 UTC 2011

Ik meen me te herinneren dat dat ook SRTM is..?

Er is er ook 1 van de EEA, weet niet of die compatible is met OSM qua
licentie:

http://www.eea.europa.eu/data-and-maps/data/digital-elevation-model-of-europe

Ziet er trouwens ook niet gedetailleerder uit dan SRTM.

Martijn

Martijn van Exel
http://about.me/mvexel