[OSM-talk-nl] Uiterlijk van de kaart

ce-test, qualified testing bv - Gert Gremmen g.gremmen at cetest.nl
Tue May 17 13:13:11 BST 2011

Ja maar geld verdienende osm-ers zijn maar een kleine fractie
van OSM, zij het met een hele grote mond.
Zij doen (naar verhouding) ook wel veel aan bijdragen, maar de grote bulk
aan werk wordt door hobbyisten gedaan.

Met het "open" gedeelte van  OSM  en de "gift"
aan informatie naar de derde wereld en disaster gebieden
toe zie ik als net zo belangrijk, en maatschappelijk gezien
veel nuttiger dan een of ander stomme "social" applicatie
van het type "where are my friends getting drunk".

En daar hoor ik dan weer nooit iets over.