[OSM-talk-nl] Waterkaarten

Maarten Deen mdeen at xs4all.nl
Wed May 18 09:25:13 BST 2011

 On Wed, 18 May 2011 09:51:35 +0200, Erik Oppedijk wrote:
> Interessante discussie over de kaarten en de data.
>
>  Zelf ben ik bezig met de mensen van Openseamap.org, om de zeekaarten
> over openstreetmap heen te projecteren:
>
> Eerste opzet zijn de verkeersscheidingsstelsels en een aantal boeien,
> later zal ik alle nederlandse boeien (via een rijkswaterstaat
> bestand)
> toe gaan voegen.
>
>  Iemand nog tips&trucs?

 Ik zie dat tonnen nu vanaf zoomlevel 14 worden getoond. Ik zou daar op
 zijn minst 13 van maken, want erg veel overzicht heb je niet op 14.
 Vooral niet als dit op mobiele(re) platforms met lagere resolutie
 gebruikt wordt.

 Verder geweldig. Zijn deze kaarten ook voor bijvoorbeeld Garmin te
 downloaden?

 Groeten,
 Maarten