[OSM-talk-nl] Waterkaarten

Lennard ldp at xs4all.nl
Wed May 18 08:55:34 UTC 2011

> Eerste opzet zijn de verkeersscheidingsstelsels en een aantal boeien,
> later zal ik alle nederlandse boeien (via een rijkswaterstaat bestand) toe
> gaan voegen.
>
> Iemand nog tips&trucs?

Check je brondata, check je conversie naar OSM formaat/tags (conversie van
RD coordinaten goed gegaan?), visualiseer dit (maak een overlay met jouw
data), kondig dat hier aan, op het forum, op de wiki import catalogue, nog
een keer checken, neem feedback mee. Dan pas echt importeren.

Beter grondig en open. Niets zoveel werk als een foutieve of halve import
weer te moeten terugdraaien. :-/

--
Lennard