[OSM-talk-nl] Uiterlijk van de kaart

Robert Elsenaar robert at elsenaar.info
Wed May 18 16:50:37 BST 2011

-----Oorspronkelijk bericht-----
From: Cartinus
Sent: Tuesday, May 17, 2011 10:24 PM
To: talk-nl at openstreetmap.org
Subject: Re: [OSM-talk-nl] Uiterlijk van de kaart

On Tuesday 17 May 2011 21:14:36 Robert Elsenaar wrote:
> Cartinus had een goed voorbeeld om mijn bedoeling duidelijk te maken.
>
> Het Fordje (ben trouwens zelf groot Ford-fan. ;) ) en de Varta Accu.
> Natuurlijk klaagt niet de autobezitter bij Varta maar de directeur van
> Ford. En de directeur van Ford klaagt weer omdat zijn dealer netwerkt
> klaagt en de dealer netwerk klaagt omdat de autobezitters morren en
> dreigen
> andere merken te kopen.
> Wat Varta niet wil hebben is dat Ford kiest voor andere accu's omdat de
> klanten anders weglopen. Varta maakt met haar accu's niet de Ford dealer
> [...]

De automobilist kan wat betreft die accu maar twee dingen schelen: Hoe vaak
gaat hij stuk en wat kost het dan. Bovendien zullen zelfs dan de meeste
automobilisten niet weten welk merk het is, maar de autofabrikant de schuld
geven als het naar hun gevoel te vaak gebeurt of te duur is.

Op beide punten scoort OSM uitmuntend. Het is gratis. Je vervangt het
wanneer
het jezelf uit komt.

--
m.v.g.,
Cartinus

Tekst ingevoegd door Panda GP 2011:

Als het hier gaat om een ongevraagde e-mail (SPAM), klik dan op de volgende
link om de e-mail te herclasseren:
http://localhost:6083/Panda?ID=pav_5930&SPAM=true&path=C:\Windows\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Panda%20Security\Panda%20Global%20Protection%202011\AntiSpam