[OSM-talk-nl] waterweg rond weiland taggen?

Rick van der Zwet info at rickvanderzwet.nl
Tue May 31 17:07:30 BST 2011

2011/5/31 Cartinus <cartinus at xs4all.nl>:
> [...]

Deze feature zou idd heel handig zijn voor multipolygon. Hij werkt
(helaas) enkel bij ways. Zo'n mulipolygon laat zich niet kopieren.

> Die standaard toetscombinatie is voor het maken van de multipolygon is
> SHIFT-A.
>
> Er is echter ook een andere plug-in voor JOSM, multipoly-convert, die ook
> meteen de tags overzet naar de multipolygon. Als je die hebt geinstalleerd,
> dan heeft die de toetscombinatie ALT-SHIFT-M.

Dat lijkt niet te werken. ALT-SHIFT-M  is gemapped bij JOSM r4064 naar
``list of people working...'' en ik kan niet vinden hoe ik die
shortcut kan wijzigen.

Gr. /Rick
--
http://rickvanderzwet.nl