[OSM-talk-nl] Fietsknooppuntenrelaties in Nederland

Jeroen Muris jeroen at tweejee.net
Tue Nov 1 20:06:43 UTC 2011

Hmmm, even dacht ik dat ik die iemand geweest zou kunnen zijn... Dat zou
betekenen dat ik afgelopen voorjaar [1] iets te enthousiast aan het
samenvoegen ben geweest. Mijn acties concentreerden zich echter rond de
zuidwest kant van Utrecht, op de grens met Zuid-Holland. Pfff...

Wel kwam ik bij het uitzoeken of ik ergens de mist was ingegaan nog
enkele routes rond Hilversum tegen die ik 'verhuisd' heb [2].

Groet,

J-----.

[1] http://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-nl/2011-April/012695.html
[2] http://www.openstreetmap.org/browse/changeset/9715997