[OSM-talk-nl] Fietsroutenetwerk NL De Meierij

Lennard ldp at xs4all.nl
Fri Nov 11 20:26:21 UTC 2011

On 11-11-2011 9:00, Jo wrote:
> aangezien er een paar streken gelijkaardige namen hebben. Voornamelijk
> (De) Kempen, maar ook Limburg, Brabant en zelfs (Zeeuws-)Vlaanderen.

Ik ben toch benieuwd hoe je "Oost Zeeuws-Vlaanderen" en "West
Zeeuws-Vlaanderen" gelijkaardig ziet aan "Kust", "Meetjesland" en
"Waasland"?

> PS: ik had ergens gehoopt dat er iemand interesse zou vertonen in wat
> ik aan het doen ben. Zoveel interesse dat ze mee zouden gaan doen om
> al die netwerken in orde te beginnen zetten met behulp van het Python
> script dat ik gemaakt heb. Het duurt veel langer om alle netwerken in
> Nederland af te lopen, dan dat het in Belgiƫ geduurd heeft.

Ik had interesse, maar om eerlijk te zeggen ben je in mijn ogen van
start gegaan als een dolle stier in een porceleinwinkel, door al te gaan
knutselen aan bestaande situaties, met je eigen interpretatie en
veranderingen, zonder dat minstens (hier) eens voor het voetlicht te
brengen voordat je dat ging doen.

Had je dat anders aangepakt, zou het proces toch al heel wat vlotter
hebben gelopen.

Ook het arbitrair opknippen van netwerken in kleinere brokken en het
verzinnen van eigen netwerken was niet handig.

Om het toch nog positief te houden: je bent gelukkig op sommige punten
teruggekomen en hebt betere inzichten gekregen. :)

--
Lennard