[OSM-talk-nl] FRN Stadsregio Arnhem - Nijmegen

Frankl2009 frankl2009 at xs4all.nl
Sun Nov 20 03:00:50 UTC 2011

> Jo:
> Hebben knooppunten ook namen??? Ik ben even niet mee, kan je wat
> voorbeelden geven?

In het FRN SRAN hebben alle knooppunten naast een nummer ook een naam (en
dat geldt ook voor tenminste twee andere FRN's ten noorde van ons). Je ziet
dat echter alleen op het bijbehorend infopaneel (met een kaart, en een
beschrijving van een topografisch of cultuurhistorisch iets in de omgeving
waar de naam naar verwijst). Strikt genomen heeft uiteraard het stukje weg
waar het knooppunt ligt niet deze naam; vandaar dat men elders
rcn_name=whatever heeft gebruikt. Daar is veel voor te zeggen, maar tot nu
toe hebben we in FRN SRAN gewoon name=whatever gebruikt. Voorbeelden?: zie
onderaan.

> Jo:
> Met alle plezier:

> 01:
> enz.

Dit zijn inderdaad allemaal nummers 01 in onze FRN (tenminste, als die van
Wimmel kloppen, wat ik aanneem). De namen maken dat ook duidelijk! :)

- Holthuizen (44557249)
- Waalse Brug (44072929)
- Rheinpromenade (689299370)
- IJsselstrand (257728810)
- Ooysedijk (44373999)

Dat zijn dus de namen op de infopanelen.

NL-forum: http://forum.openstreetmap.org/viewforum.php?id=12