[OSM-talk-nl] [OSM-talk-be] Fietsknooppuntennetwerken, hun complexiteit en begrijpelijke misverstanden eromheen

Jo winfixit at gmail.com
Thu Nov 24 14:38:27 UTC 2011

Oei, Frank, ik ben blijkbaar danig in de war als ik je nu al Jan begin te
noemen. Hiervoor mijn excuses.

Ik hoop dat we hieruit kunnen komen, zonder dat ik heel mijn
kwaliteitscontrolescript (nog maar 's) moet beginnen herschrijven. Op dit
ogenblik kan het overweg met de situatie met gesplitste knooppunten zoals
ik het vannacht heb opgezet. Dat is iets of wat complex, maar
routersoftware heeft hiermee wel exact die informatie de ze nodig heeft om
fietsers van een knooppunt naar het volgende deel van een route te leiden.
Ik zou dus willen vragen: bestudeer het een beetje, laat het wat bezinken
en laat het ons weten als je echt niet inziet dat het zo beter is. Dan laat
ik Arnhem-Nijmegen gewoon uit de (te creëren) collectie van netwerken in
Nederland en dan wordt het maar niet regelmatig nagekeken op continuïteit
e.d. Of we leiden alles naar één knooppunt en routersoftware geeft dan
maffe instructies van rijd vooruit, rijd even terug, rijd om, e.d.

mvg,

Jo

Op 24 november 2011 14:32 schreef Frankl2009 <frankl2009 at xs4all.nl> het
volgende: