[OSM-talk-nl] FRN SRAN, tentakels en de werkelijkheid in Duitsland

Jo winfixit at gmail.com
Sun Nov 27 22:30:52 UTC 2011

Ik kan daarop slechts één ding uitbrengen: HELP!!! :-)

Hehe, ik heb de wiki aangepast:

(Post geplaatst op forum volgt, misschien is het handiger om de discussie
eveneens voort te zetten op het forum. Ik ga nu nl nog 's een soort van
'cross posting' op talk-be gaan plaatsen)

Na een halve nacht en een hele dag (off and on) van editeren, knippen en
plakken, is de pagina op de wiki nu voorzien van een aantal screenshots uit
JOSM. Enerzijds geven die een indruk van wat je kan verwachten als je deze
tips toepast:

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/User:Polyglot/Some_ways_to_simplify_editing_cycle_node_routes_with_JOSM

(naar voren halen van nodes met een rcn_ref, markeren van de leden van
network=rcn routes, zoals in Potlatch2 gebeurt, tonen van note tag
langsheen deze routes, wegfilteren van irrelevante data. Wat niet tot
uiting komt, zijn de name formatters)

Kan elk van jullie mij vertellen of ze nu een 'staat van verlichting'
kunnen bereiken? Zoniet heb ik gefaald, maar dan ben ik ook aan het einde
van mijn Latijn... Wordt het duidelijker, of nog waziger met al mijn
langdradige uitleg?

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cycle_Node_Network_Tagging#Split_nodes_and_the_tentacles_extending_the_routes_to_connect_them

mvg,

Jo