[OSM-talk-nl] Betr: Notaris

dbussche at goudappel.nl dbussche at goudappel.nl
Mon Oct 10 20:05:33 UTC 2011

> Iemand kan mij vast wel een voorbeeld geven of zelfs de tags voor een  Notaris kantoor

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:office%3Dlawyer

Disclaimer

De informatie opgenomen in dit bericht kan vertrouwelijk zijn en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Indien u dit bericht onterecht ontvangt, wordt u verzocht de inhoud niet te gebruiken en de afzender direct te informeren door het bericht te retourneren. De afzender sluit iedere aansprakelijkheid uit die voortvloeit uit elektronische verzending.
--
*** GC Systeembeheer heeft deze mail gescand op virussen ***
*** LET OP: Open nooit attachments van onbekende afzenders  ***