[OSM-talk-nl] Betr: Notaris

Robert Elsenaar robert at elsenaar.info
Mon Oct 10 20:54:25 UTC 2011

Wat stom van me. Heb ik vorig jaar zo mooi onze Kaarteigenschappen pagina
vertaald. Zijn er delen bijgekomen die nu nog in het Engels staat. kan je
weer moeilijk zoeken.
Bedankt voor de hulp. Als tegenprestatie zal ik de pagina binnenkort weer
onderhanden nemen om al het engels te vervangen door een Nederlandse
vertaling.

groet
Robert