[OSM-talk-nl] Semi automatisch BAG voorstel

Willem Sonke willemsonke at planet.nl
Mon Oct 31 09:40:34 UTC 2011

On 30-10-11 21:26, Stefan de Konink wrote:
>    - Dit groepje kan zeggen: importeer de huizen uit de BAG database
>    - Dit groepje kan zeggen: update de wijzigingen uit de BAG database
Waarom kunnen lokale mappers niet gewoon een OSM-bestand krijgen en dan
zelf importeren/updaten? Zij zijn toch beter in staat om de update
zodanig te laten verlopen dat er geen wijzigingen verloren gaan?
>   - Er wordt een OSM render gemaakt die (OSM - gebouwen) + BAG is.
Dit begrijp ik niet helemaal: is dit een aparte render, of wordt dit ook
op bijvoorbeeld www.osm.org zo gedaan? Dan zou ik het vreemd vinden,
want dan worden verbeteringen die door OSM'ers aangebracht zijn niet
getoond.

Willem Sonke