[OSM-talk-nl] BAG: woonplaatsgrenzen

theun theun.mail at gmail.com
Fri Sep 2 07:02:52 BST 2011

Een aantal OSM'ers heeft ooit de woonplaatsgrenzen die gemeenten moesten
aanleveren voor de BAG per gemeente proberen op te vragen
<http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Bestaande_geodata_hergebruiken_woonplaatsbesluiten>
en in OSM toe te voegen. Daarna heeft Eugene van der Pijll
<http://www.openstreetmap.org/user/Eugene%20van%20der%20Pijll/edits> nog
heel wat woonplaatsgrenzen toegevoegd. Eugene is de laatste maanden wat
stilgevallen, dus ik weet niet of hij hier nog van plan is mee door te gaan.
De woonplaatsgrenzen zijn echter nog niet helemaal compleet
<http://woonplaatsgrenzen.openstreetmap.nl/?zoom=11&lat=52.59344&lon=5.90245&layers=B0F>,
de BAG bevat ook alle woonplaatsgrenzen. Is het misschien een idee om in
ieder geval die te complementeren.
Hier wil ik uiteraard ook wel wat import-tijd in steken.

Theun