[OSM-talk-nl] BAG: woonplaatsgrenzen

Lennard ldp at xs4all.nl
Fri Sep 2 10:03:58 BST 2011

> Een aantal OSM'ers heeft ooit de woonplaatsgrenzen die gemeenten moesten
> aanleveren voor de BAG per gemeente proberen op te vragen

'Ik', zei de gek. En rullzer. Ik denk zelfs dat ik nog enkele aangeleverde
grenzen heb, maar nog niet geimporteerd.

> heel wat woonplaatsgrenzen toegevoegd. Eugene is de laatste maanden wat
> stilgevallen, dus ik weet niet of hij hier nog van plan is mee door te
> gaan.

Eugene is niet akkoord met de nieuwe licentie en heeft aangegeven dat ook
niet te gaan doen, maar zijn imports wel te beschouwen als PD.

> de BAG bevat ook alle woonplaatsgrenzen. Is het misschien een idee om in
> ieder geval die te complementeren.
> Hier wil ik uiteraard ook wel wat import-tijd in steken.

Ik vind het een prima plan. Het ververst dan de huidige grenzen en vult
aan wat we nog missen. Ook bij deze data zou het dan mooi zijn als we
toekomstige mutaties ook kunnen blijven verwerken.

--
Lennard