[OSM-talk-nl] [OpenStreetMap] Nieuwe Contributor Terms (fwd)

Maarten Deen mdeen at xs4all.nl
Fri Jan 13 07:02:04 UTC 2012

On 2012-01-13 01:38, Stefan de Konink wrote:
> Even in de categorie wat komt er nu weer in mijn mailbox aan. Valt
> dit nu in de categorie Fear Uncertainty & Doubt? De rest spreekt voor
> zich. Ik moet zeggen dat Floris' persoonlijke benadering toch
> effectiever is. Maar goed, iedereen draagt op zijn of haar manier een
> steentje bij...

IMHO is zoiets spam. Ik heb in het verleden ook een paar van dergelijke
mailtjes gehad en ongetwijfeld zijn ze allemaal goed bedoeld, maar ik
kreeg bij elk ervan een nare smaak in mijn mond. "jij moet accepteren
want oh wat erg als je het niet doet". En geen van die mailtjes heeft
mij geholpen mijn beslissing te nemen.

Toevallig dat er een paar dagen geleden iemand die dit soort mailtjes
verstuurt dat op de belgische lijst postte.

Maarten