[OSM-talk-nl] [OpenStreetMap] Nieuwe Contributor Terms (fwd)

Jo winfixit at gmail.com
Fri Jan 13 08:08:43 UTC 2012

Met grote waarschijnlijkheid iemand die het allemaal niet helemaal begrepen
heeft, maar die nogal wat data heeft bijgedragen en die nu bang is dat het
allemaal voor niets is geweest.

mvg

Jo (en ja ik post ook dit soort mailtjes, dus Maarten zal het wel over mij
hebben)

Op 13 januari 2012 01:38 schreef Stefan de Konink <stefan at konink.de> het
volgende: