[OSM-talk-nl] Fwd: [OpenStreetMap] ODBL licentie wijziging OSM

Maarten Deen mdeen at xs4all.nl
Fri Jan 20 23:54:15 UTC 2012

On 21-1-2012 0:40, Stefan de Konink wrote:

> [...]

Je bedoelt: users die nog niet geaccepteerd hebben. Want je kunt niet
onderscheiden tussen degenen die nog geen beslissing hebben gemaakt en
degenen die de beslissing hebben gemaakt om niet te accepteren.

Hoe het ook zij (en zoals ik zelf ook al eens heb aangegeven), ik vind
het een vervelende manier van "overhalen". Het komt weer over als "ik
heb gelijk en ik vind dat jij mijn zienswijze moet accepteren", met
hoeveel zoete woordjes er ook staat dat de beslissing van de ander wordt
geaccepteerd. Het is in feite niets anders dan "mijn religie is de beste
en hel en verdoemenis voor iedereen die dat niet inziet".
Als die religie de beste was dan kwam iedereen wel zonder hulp tot die
conclusie.

Maarten