[OSM-talk-nl] Fwd: [OpenStreetMap] ODBL licentie wijziging OSM

H.H. Hoff toffehoff at gmail.com
Sat Jan 21 00:11:23 UTC 2012

Op 21 jan. 2012, om 00:54 heeft Maarten Deen het volgende geschreven:

> Je bedoelt: users die nog niet geaccepteerd hebben. Want je kunt niet onderscheiden tussen degenen die nog geen beslissing hebben gemaakt en degenen die de beslissing hebben gemaakt om niet te accepteren.

Nee, ik bedoel de gebruikers die nog "undecided" zijn, daar vallen de gebruikers die of wel, of niet geaccepteerd hebben niet onder. Je kunt het verschil in de profiel pagina zien.

Voorbeeld:
Undecided: http://www.openstreetmap.org/user/arkieguy
Tegen: http://www.openstreetmap.org/user/Stefan%20de%20Konink

Ik had in de mail richting Stefan ook aangegeven dat, als het mij gevraagd was, ik zou hebben aangegeven die mail niet te sturen.

Voor meer info over wat over het benaderen van gebruikers wordt geadviseerd, zie:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Asking_users_to_accept_the_ODbL

Gr,
Henk