[OSM-talk-nl] [OSM-talk] Licence redaction ready to begin

Henk Hoff toffehoff at gmail.com
Tue Jul 10 15:48:38 UTC 2012

Op 10 jul. 2012, om 16:27 heeft Lambertus het volgende geschreven:

> On 10-7-2012 15:24, Stefan de Konink wrote:
>  [knip]
> Misschien een erg belangrijke vraag: is het proces van
>>

> Kan er helaas weinig documentatie over vinden.
>
> Misschien dat deze link je verder helpt?
> http://lists.openstreetmap.org/pipermail/rebuild/2012-July/000297.html

Voor zover mijn informatie reikt: de bot gaat onder een speciale gebruikersnaam opereren.
Er zal gedurende het proces updates gegeven worden over de voortgang.
Je zult kunnen zien dat er iets gewijzigd is, niet wat. Dit heeft te maken met licentie-issues.

Ja, de bot gaat gebruik maken van de API.

Gr,
Henk Hoff