[OSM-talk-nl] Fwd: [OSM-talk] Licence redaction ready to begin

Lambertus osm at na1400.info
Tue Jul 10 14:27:49 UTC 2012

On 10-7-2012 15:24, Stefan de Konink wrote:

> Naar aanleiding van deze e-mail vraag ik mij af waarom het proces nu
> pas in gang gezet wordt, terwijl er nu maanden over de deadline is
> heen gegaan.

Op het blog van de OSM Foundation is verschenen op:
5 April:
http://blog.osmfoundation.org/2012/04/05/license-change-update-getting-it-right/

26 April:
http://blog.osmfoundation.org/2012/04/26/license-change-still-ongoing/

> Het is natuurlijk goed dat een recente CC-BY-SA set (eindelijk) is
> gepubliceerd.

Op 8 Mei en 13 Juni zijn nog full CC-BY-SA planets gepubliceerd en
uiteraard werden alle changes volcontinue per minuut, uur en dag
gepubliceerd onder CC-BY-SA via de 'redaction-period' directory op
planet.openstreetmap.org

Misschien een erg belangrijke vraag: is het proces van
> de bot door gebruikers te volgen? Wat is de gebruikersnaam van de bot?
> En hoe opereert de bot, maakt deze gebruik van de API?

Kan er helaas weinig documentatie over vinden.

Misschien dat deze link je verder helpt?
http://lists.openstreetmap.org/pipermail/rebuild/2012-July/000297.html