[OSM-talk-nl] Een leuk voorbeeld van wat deze redaction ons oplevert

Floris Looijesteijn osm at floris.nu
Fri Jul 20 08:17:17 UTC 2012

Tsja, dat is inderdaad een 'nadeel' van de redactiebot. Maar het mooie
van OSM is dat
het inmiddels inderdaad alweer aangevuld is en je alleen nog ziet wat
jij bedoelt als je
heel ver uitzoomt.

Zijn er in Nederland eigenlijk al rare zaken gedetecteerd?

Ik mis in Haarlem flink wat POI's maar die moesten sowieso al nagelopen worden.

Groet,
Floris