[OSM-talk-nl] Een leuk voorbeeld van wat deze redaction ons oplevert

Maarten Deen mdeen at xs4all.nl
Fri Jul 20 09:24:37 BST 2012

On 2012-07-20 10:17, Floris Looijesteijn wrote:
> Tsja, dat is inderdaad een 'nadeel' van de redactiebot. Maar het
> mooie
> van OSM is dat
> het inmiddels inderdaad alweer aangevuld is en je alleen nog ziet wat
> jij bedoelt als je
> heel ver uitzoomt.

Het is gelukkig een erg klein voorbeeld. De sporen bij Leipzig en de
halve stad Marburg zijn erger.
Die tijd had nuttiger besteed kunnen worden.
Ik zie het nog altijd als een "but think of the children" actie. Wat
dat betreft zie ik dat twitteraccount dat Lambertus postte niet zozeer
als grappig, maar als "grappig". Als in: om te huilen wat hier gebeurt.
Grappig als in: het is "grappig" als iemand zich door zijn eigen
stupiditeit door zijn kop schiet.

Maarten