[OSM-talk-nl] Internationale Mapnik layer op NL kaarten kapot

Lambertus osm at na1400.info
Sat Jul 21 21:35:34 UTC 2012

Bedankt Lennard,

Wat betreft al die verschillende lagen, dat was ook de reden om te
vragen of niet gewoon de int. Mapnik kaart als standaard achtergrond is
in te stellen. Cartinus had er een truukje voor maar de tiles beslaan
toch resources en ik vroeg me af of bijv. die straten layer uiteindelijk
echt zin heeft of evt weggelaten kan worden.