[OSM-talk-nl] openfietskaart

Minko ligfietser at online.nl
Fri Nov 16 21:23:00 UTC 2012

We hebben nu ook een route layer toegevoegd, mogelijk heb je hier wat aan (houdt ook niet op bij de grens zoals de OFK)
http://mijndev.openstreetmap.nl/~ligfietser/fiets/?map=route

Verder toegevoegd een FIXME/BUG layer voor het opsporen van fouten (zoals Keepright maar dan mbt de tagging van fietspaden)
http://mijndev.openstreetmap.nl/~ligfietser/fiets/?map=bugs

NB de kaart werkt slecht / traag onder IE, gebruik daarom Firefox of Chrome.