[OSM-talk-nl] openfietskaart

Robert Elsenaar robert at elsenaar.info
Sun Nov 18 15:43:13 UTC 2012

Heren, gefeliciteerd met deze prachtige tool.
Absoluut een aanwinst.
Is het een raar idee om deze layers op openstreetmap.nl te plaatsen en die
dan direct uit te breiden met equivalenten voor wandelroutes?
Helaas hebben we in onze gelederen geen actieve ontwikkelaars. Ideeën zat,
maar ik kan geen technisch personeel vinden.

Een opmerking overigens bij de surface tags lijst. Deze is bij mij niet
helemaal zichtbaar. Hij verdwijnt aan de onderkant van mijn scherm en ik kan
niet naar beneden scrollen.
Wellicht kan dat opgelost worden.

Nogmaals. Top werk.

mvrgr