[OSM-talk-nl] gebruik van OSM in ArcGIS en Qgis

geejee at dds.nl geejee at dds.nl
Tue Oct 2 14:19:47 BST 2012

Hi Just,

Handige uitleg voor als ik -na mijn pensioenering?- ooit nog eens zelf
OSM-tiles wil gaan snijden.

Maar het gaat me nu inderdaad om gebruik vanaf tiles in RD vanaf een
bestaande publieke server.
Idd met TMS of WMTS. Aan de ArcGIS kant nog best lastig, omdat er een
bug in de WMTS client zit, waardoor de KVP-mode niet werkt (REST wel,
zie
http://gis.stackexchange.com/questions/31769/is-there-a-public-web-map-tiling-service-wmts-available)

Groet,

GJ