[OSM-talk-nl] changeset terugdraaien

rethna osm at rethna.nl
Fri Oct 12 21:52:12 UTC 2012

Op 12 oktober 2012 23:29 schreef Minko <ligfietser at online.nl> het volgende:

> Is er nog wat aan de instellingen van JOSM te doen zodat de uploads van
> veel data wel goed gaat?
> Of is dit een bekende bug?

Ik zelf heb geen ervaring met grote imports dus daar kan ik je niet mee
helpen. Mijn eigen uploads deel ik altijd op in chunks van 500. Om hoeveel
edits gaat het in de upload want het kan best lang duren dus gewoon wat
geduld misschien tot er wordt afgesloten.

Mocht het weer mis gaan en je wilt het terugdraaien installeer dan de reverter
plugin <http://wiki.openstreetmap.org/wiki/JOSM/Plugins/Reverter>.
- Download een object uit de betreffende changeset
- Kies onder Geschiedenis(nl versie) > Draai wijzigingsset terug
- Voer changesetnummer in en maak keuze wat er moet worden teruggedraaid

Succes