[OSM-talk-nl] changeset terugdraaien

Minko ligfietser at online.nl
Sat Oct 13 11:19:00 BST 2012

> Mocht het weer mis gaan en je wilt het terugdraaien installeer dan de
> reverter plugin .
> - Download een object uit de betreffende changeset
> - Kies onder Geschiedenis(nl versie) > Draai wijzigingsset terug
> - Voer changesetnummer in en maak keuze wat er moet worden
> teruggedraaid

Ik heb de plugin geinstalleerd, maar kan "Draai wijzigingsset terug"niet vinden bij de geschiedenis van een object.
De changeset http://www.openstreetmap.org/browse/changeset/13476620 is mislukt, en moet worden teruggedraaid (2500 losse nodes)
De volgende changeset (die ik onderbroken heb, maar toch lijkt te zijn afgesloten) lijkt wel ok te zijn:

Kan iemand mij helpen #13476620 terug te draaien want ik ben bang dat het anders helemaal fout gaat.