[OSM-talk-nl] changeset terugdraaien

Minko ligfietser at online.nl
Sat Oct 13 10:57:50 BST 2012

Dat is nu juist het probleem.
Ik heb dat gedaan, en de zaak in delen van 2500 nodes geprobeerd, na de eerste 2500 nodes weigert JOSM verder te gaan.
Blijft continu hangen in deze upload terwijl de zaak allang op OSM staat!

Zie dat ik wéér opnieuw moet beginnen, ga mijn changeset maar weer zelf proberen terug te draaien,
wat een k.. programma is dat.