[OSM-talk-nl] changeset terugdraaien

Minko ligfietser at online.nl
Sat Oct 13 14:03:31 BST 2012

Lambertus schreef:
> In de upload popup van JOSM zit een tabblad 'geavanceerd' en daar zou
> je
> de optie ' Upload gegevens in gedeelten' kunnen selecteren. Bij mij
> staat het aantal objecten in een gedeelte op '10' en dat werkt prima,
> ook met grote wijzingsets.

Er is ook iets vreemds aan de hand met de tijdsregistratie van mijn changesets.
De volgende was in 13 minuten geupload maar JOSM is nog steeds bezig...

Aangemaakt op: 	zat 13 okt 2012 12:37:04 UTC
Gesloten op: 	zat 13 okt 2012 13:50:39 UTC

Er zit ergens een mismatch van één uur tijdsverschil. Of dat door de instellingen
in JOSM of mijn pc komt en of dit de oorzaak is van het niet kunnen afsluiten van een changeset in JOSM?