[OSM-talk-nl] Fietsknopennet relatie ID 1569792

Maarten Deen mdeen at xs4all.nl
Thu Sep 6 21:00:02 UTC 2012

Maarten Deen wrote:
> Ik ben er nu even naar aan het kijken. Het is wel een ratjetoe en de eigenlijke
> Groene Hart relatie lijkt erg compleet te zijn.

De Groene Hart relatie zelf is ook niet helemaal jofel. Er zijn routes genaamd
A-B maar die ook ways buiten die route hebben. Ik kan ook niet helemaal wijs
worden uit wat nu echt een verbinding is of niet.

Ik heb een paar routes uit de tijdelijke relatie gehaald, dat vind ik wel genoeg
voor vandaag.

Maarten