[OSM-talk-nl] Fietsknopennet relatie ID 1569792

Jo winfixit at gmail.com
Thu Sep 6 23:05:46 BST 2012

Op 6 september 2012 23:00 schreef Maarten Deen <mdeen at xs4all.nl> het
volgende:

> De Groene Hart relatie zelf is ook niet helemaal jofel. Er zijn routes
> genaamd A-B maar die ook ways buiten die route hebben. Ik kan ook niet
> helemaal wijs worden uit wat nu echt een verbinding is of niet.
>
> Ik heb een paar routes uit de tijdelijke relatie gehaald, dat vind ik wel
> genoeg voor vandaag.

Major overhaul. De bewuste relatie is weg. Er zat geen enkele weg meer in
die al niet in een echte routerelatie van het Groene Hart zat. De
netwerkrelatie Groene Hart is volledig nagekeken, gecorrigeerd, gesorteerd,
enz.

Er is een kleine kans dat ik in mijn ijver teveel knooppunten aan het
netwerk heb toegevoegd. Ik ben er zeker van dat jullie die wel zullen
vinden en aan het juiste netwerk zullen kunnen toevoegen.

Groeten,

Jo