[OSM-talk-nl] Fietsknopennet relatie ID 1569792

Jo winfixit at gmail.com
Fri Sep 7 07:43:18 UTC 2012

Op 7 september 2012 07:59 schreef Maarten Deen <mdeen at xs4all.nl> het
volgende:

> Je hebt wel alle knooppunten uit de routes gehaald. Dat is in Nederland
> volgens mij niet de bedoeling.
> Er zijn ook nog altijd routes die meer ways hebben dan die tussen de twee
> knooppunten, maar ik neem aan dat je script dat niet controleert.
>
> Ik ben zondag in Breukelen, ik zal eens een omweg nemen om een routebord
> op de foto te zetten, dan kan ik van daaruit controleren hoe compleet de
> relatie is.

Gelieve duidelijkheid te scheppen over het al dan niet moeten toevoegen van
die knooppunten aan de routes. Het zou natuurlijk leuk zijn als we dat in
Belgiƫ en Nederland op dezelfde manier deden. Als dat niet zo is, hoe doen
we dat dan aan de grens. En zeg nu niet dat het Nederlandse knooppunt er
daar wel moet inzitten en het Belgische niet, want dat ga ik niet coderen.

 Het script kijkt na of er aan beide kanten minstens 1 genummerd knooppunt
is. Dan gaat het van het laagst genummerde knooppunt naar het hoogst
genummerde knooppunt en rapporteert of dat lukt. Dan de omgekeerde weg.

Kan je mij de routes doorgeven waar volgens jou nog teveel ways inzitten?

Jo