[OSM-talk-nl] Fietsknopennet relatie ID 1569792

Jo winfixit at gmail.com
Mon Sep 10 18:29:09 BST 2012

Ik heb het toen besproken op de mailing lists en het forum en het daarna
gewijzigd in de wiki. In SAN had ik ze oorspronkelijk verwijderd, dan het
script aangepast en ze weer teruggezet m.b.v. het script omdat Frank dat
vroeg.

Het liefst zou 'k ze echter overal weghalen om alles op 1 lijn te trekken.
Ik merk trouwens ook dat ze nu in de wandelknooppuntennetwerken in
Nederland opduiken.

Oh well.

Polyglot

Op 10 september 2012 17:56 schreef Frank L <frankl2009 at xs4all.nl> het