[OSM-talk-nl] Oude topografische kaarten

Maarten Deen mdeen at xs4all.nl
Wed Sep 12 09:38:30 BST 2012

On 2012-09-12 09:38, Frank Fesevur wrote:
> Op 12 september 2012 08:01 heeft Maarten Deen het volgende
> geschreven:
>
> Zijn inderdaad oude kaarten, ik gok jaren 80. Dan pas zie je hoeveel
> er bijvoorbeeld in en om Den Haag is bijgebouwd.

Nog daarvoor. Als ik op
http://www.autosnelwegen.nl/asw/netw/netwerk2.htm kijk en zie dat de A50
onder Valburg alleen nog als stippellijn is ingetekend en de A28 vanaf
Meppel ontbreekt (daar is wel een andere kaart gebruikt), en de A50 van
Den Bosch naar Heesch er wel al is, dan is het stand 1975.

Maarten