[OSM-talk-nl] Oude topografische kaarten

Paul Smits paul.l.smits at gmail.com
Wed Sep 12 09:51:39 UTC 2012

Het zou ook van pas kunnen komen bij humanitaire mapping. Kunnen goede
aanwijzingen zijn voor wegen in afgelegen gebieden. Bijvoorbeeld
http://tasks.hotosm.org/job/47
Is er een kans dat deze russische kaarten als WMS beschikbaar komen voor
bijvoorbeeld JOSM?

Op 12 september 2012 10:38 schreef Maarten Deen <mdeen at xs4all.nl> het
volgende:

Groet,